"Enter"a basıp içeriğe geçin

Medyum Süleyman Hoca

Medyum Süleyman Hoca Tavsiye
Birbirinden farklı insanlar, medyum tavsiye sitemize yazı yazılmaktadır. Sizde istediklerinizi yazmakta özgürsünüz. Ayrıca, güvenilir medyum bulmak bir hayli zor hale geldi. Artık teknoloji çağına geçtik. İnsanların ümitleriyle oynayan şarlatanlara itibar etmeyin. Son çareniz büyü yaptırmak ise eğer, kesinlikle güvenilir hoca seçimi yapmanız gerekmektedir. Bu gün adını Medyum Ahmet diye tanıtan birisi, yarın Mehmet hoca olarak karşınıza çıkabilir. Bu konularda dikkat edilmesi şart ve istenilen sonuca ulaşmak için çekilecek zorluklar var. İsteklerinize ulaşmak için, kesinlikle medyum tavsiye platformunu inceleyin. Sizden gelen şikayetler ve öneriler bizim için önemli. Diğer insanlara eminim yardımcı olmak isteyeceksiniz ve doğru bilgiyi aktarmak her zaman sevaptır.

11 Yorum

  1. Burcu Burcu

    arkadaslar selam ben burcu, yapı geregı kıskanc bı kızım. benım olanı paylasmayı sevmem . benım en yakın kankam merve gidip benım sevmedigim insanlardan biri olan tugceyle yakın arkadas olmaya basladı. ustelık benım bu kızdan pek de haz etmememı bıldıgı halde bunu yapmaya basladı. ilk baslarda ses etmedim hatta bana sordu rahatsız oluyomsun dıye bende tabıkıde hayır olmuyorum canım keyfıme bak dıyodum gulerek ama sinirden deliriyodum tabı bıde kıskanclıktan. bu yuzden bunları ayırmalıydım. açık açık yapsam kıskandı denecektı bu lafı duymak ıstemıyodum bende gıdıp medyum burak hocamla ıletısıme gectım saolsun cok yardımcı oldu bana. sogutma celbi uyguladı ve bunlar cok gecmeden bıtırdı arkadaslıklarını. merve gene bana kaldı.. tesekkurler medyum burak.. 0553 371 8994

  2. isimsizzz isimsizzz

    Ben hakan hbüyük ocayla görüştüm sorunsuz bir ayrılık istediğimi de anlattım. Çünkü ayrılmak istediğim sevgilim sürekli tehtit ediyordu korkutuyordu. Hocamla farklı şehirlerde olduğumuz için bana kargo ile gönderdi. Sabun büyüsü yaptık kargo geldi onu başka neler yapmam gerekiyorsa hepsini anlattı bende yaptım çok şükür kurtuldum. şimdi başka birşey içinde daha yaptırcam hakan hocaya sevgiler.. hocamın numarası 05397094837.

  3. meltem meltem

    vakti zamanında ben de dolandırıldım arkadaşlar malesef ama yılmadım bıkmadım usanmadım ve elbet dedım vardır bu memlekette de işini duzgun yapan bırılerı ve cok sukur en sonunda medyum olcay hocayı buldum 0532 367 13 25 bu numaradan buldum kendsını allah ondan bın kere razı olsun dolandırıcı sözde medyumların açmış oldugu yaraya merhem oldu bin degil on bin kere razı olsun dertlerimin hepsıne çare oldu kendısı ıle 4 ün uzerınde işlem yaptırdım yaptırmaya da devam ediyorum butun ıslemler olumlu sonuclandı cok sukur allah senı korusun medyum olcay..

  4. Temel Temel

    Mrb arkadaşlar benim hayatımda her şey çok kötü geçiyordu. kıymetsiz biriydim her şey bir insanın hayatında bu kadar mı ters gider artık bunlara alışmıştım ama sevdiğim kız işin içine girince değişti sürekli sorunlar çıkıyordu  Olcay  hocadan yardım aldım böyle bir degişim yok anlatamam yaşamanız gerekir.40 günde herşey düzeldi herşey bana uğurlu gelmeye başladı Sevgilimle nişanlandım işlerimde düzenli artık Olcay hocama dua ediyorum eski günlerimi hatırladıkca hocanın numarası 05323671325

  5. nazlı nazlı

    arkadaşlar herkese selam medyum hakan büyük bence en iyi ve en durust hocadır neden dersenız su zamana kadar yaptırmak ıstedıgım butun ıslemlerımı yaptı hepsınde basarılı oldu. medyum hakan büyük hocayı yalnızca burada sızlere övmuyorum ınanın bana eş dost akraba arkadas kım varsa zor durumda olan medyum hakan büyük hocaya yonlendırıyorum herkes en sonunda bana işlemleri yaptırdıktan sonra tesekkur ediyolar ıyıkı bızımle böyle iyi birini tanıstırdın diye.. teşekkür ediyorum medyum haka n büyük hocam hem kendım hem dostlarım adına 0539 709 48 37 buda numarası arkadaşlar ulasmak isteyen dostlarım bu numaradan ulasabılırsınız hocamıza..

  6. elin elin

    merhaba herkese ben elin, medyum hakan büyük hocanın gerçekten de mucızelerıne sahıt olmus bırısı olarak sizlere medyum hakan büyük hocayı ben de kesınlıkle önermek ısterım eskı esım benım yenıe vlenecegım adamla aramı bozdu malesef kendıe yenıden bı yuva kuracaktım lakin o bunu engelledi,o ise baska bi kadınla evlendı benden sonra ben ona hiç bi sıkıntı cıkarmamısken o geldi engelledi benı benle ugrastı ben de benle ugrasmanın cezasını ona medyum hakan büyük hoca sayesınde kesmiş oldum 0539 709 48 37 kendısıne bu numaradan ulastım ve papaz buyus u yaptırdım eskı esıne ve evlendıgı kadına cok gecmeden ayrıldılar benımde içimin yagları erıdı..

  7. senem senem

    arkadaşlar merhaba ben senem. eğer benı dınleyeceksenız sizlere medyum burak hocayı önermek istiyorum. özellikle boy hamaylı işlemini yaptıracak olan arkadaşlar, vede vefk yaptırmak ısteyen arkadaşlar önerımı dikkate almanızı önerırım sizler için önerıyorum yanı benlık bi durum yok. daha önceden de çeşitli medyumlar ile çalışmıs bırısı olarak medyum burak dısında hiç kımse medyumlugun gereklılıklerını yerıne getıremedı bende. ancak medyum burak ne dedıyse gerçekleştirdi verdigim parayı sonuna kadar hak etti. tesekkur edıyorum 0553 371 89 94 numarasınıda iznınız ile paylasmak ıstiyorum dostlar sizlerle..

  8. kuzey kuzey

    arkadaşlar merhaba ben de bi hoca ile işlem yaptırıcm da sizin bana bi öneriniz olacak mı acaba sizce kımınle calısmalıyım ben guvenılır bi hoca var mı bıldıgınız sızlerın de calıstıgı ve faydasını gördugu bı hoca?

  9. oğulcan oğulcan

    arkadaşlar medyum burak hocanın yaptıgı ayırma celbi ile dilediğiniz kişiyi ayırabılırsınız bu yorumu yazmak ıcın bı süre bekledim lakin buna gerçekten de degdi benım ayırmak ıstedıgım bı çift vardı malesef böyle gerektı ve bende ne yaptıysam yapayım ayıramadım en sonunda medyum burak hocamı 0553 371 89 94 bu numaradan aradım ve saolsun ayırdı onları ayrılık celbi ile kendısıne teşekkür ediyorum belkıde böylesi daha iyi oldu hepımız ıcın tesekkurler medyum burak..

  10. kazım kazım

    memıs hoca nasıl birisi arkadaslar bu bahsedılen memıs hoca herkesın bıldıgı su unlu hoca mı bılemedım suan telefonu var mı?

  11. Gökalp Gökalp

    selamün aleyküm kardeşlerim burak hocam sayesinde yuvam ıkılmaktan nasıl kurtuldu ondan bahsedeceğim 3 ay önce 8 yıllık yıllık karım bir anda benden boşanmak istediğini söyledi ve 6 yaşındaki oğlumuzu götürmek istedi kendisi önce şaka yapıyor yada bir şeye darıldı böyle belli etmeye çalışıyor zannettim meğer ciddi benden soğumuş dükkan komşum ali abi bana medyum burak hocayı tavsiye etti bende birşey kaybetmem diyerek burak hocamızla iletişime geçtim numarasıda 05533718994 ve celp  işleminde karar kıldık , celp işlemim 27. gününde etki gösterdi ve eşim boşanma davasından vaz geçti benimle ilgilenmeye başladı daha önce neden kötü davrandığını sordum cevap veremedi çok ta önemli değil artık evimiz eski huzuruna kavuştu burak hocmıza sonsuz güvenebilirsiniz elleri dert görmesin…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir